Systream Blog Hírek, érdekességek, információk
A feladatok kiosztása
Általában egy feladatnak vagy teendőnek van felelőse. Olyan ember, aki foglalkozik az üggyel, vagy egy szervizben a szerelő, aki éppen javítja a terméket. A legutóbbi frissítés óta elérhető a „kollégák” tulajdonság a rendszerben. Ez az újítás igazából azoknak hasznos, akik többen, csapatban használják rendszerünket. Működés Ha beállítottuk a kollégák tulajdonságot. akkor a rendszerben megjelenik egy lista, ahonnan kiválaszthatjuk az aktív felhasználókat a mi csoportunkban. Ha egy felhasználónak inaktív a profilja, akkor ő…..
Üzenetek
Vasárnap éjjel frissítettük rendszerünket. A hibajavításokon kívül egy új funkció is élesítésre került és ez nem más, mint egy üzenetküldő rendszer, amivel üzeneteket fogadhatunk, – igaz egyenlőre még csak a rendszertől. A felhasználók ezen keresztül értesülhetnek a rendszerben történő fontosabb eseményekről, információkról. Így működik A belépett felhasználó neve mellett megjelenik egy kis boríték ikon. ( Csak akkor jelenik meg, ha már kapott valaha a felhasználó rendszeren belüli üzenetet ) . Üzenet érkezésekor…..
Ügyviteli rendszer használata a szervizben
Van nekünk egy JÓL használható ügyviteli rendszerünk… … ami megkönnyíti a mindennapi munkánkat, elmesélem hogyan. Bemegyek a munkahelyemre, ami mára egy igen forgalmas, naponta 20-30 ügyfelet kiszolgáló autószervizzé nőtte ki magát. Eleinte, mikor megalakultunk, naponta csak pár ügyfél tért be hozzánk, nem volt nagy forgalom, így elegendő volt egy Excel táblázatba bepötyögni az érkező ügyfelek nevét, címét, telefonszámát, a szervizelendő gépjármű adatait, javítandó hibáit. Ez ment is egy darabig, de ahogy megszaporodtak az ügyfelek,…..
Adatlap exportálása PDF -be
Ügyviteli tevékenység során sokszor felmerülhet, hogy szükség van munkalap, átvételi bizonylat, vagy egy ajánlat kinyomatására, esetleg elküldésére e-mail-ben. A következő funkció ezt a problémát hivatott megoldani. Rendszerünk nem kész sablonokat ad, hanem a lehetőséget ezekenek a személyre szabására, beállítására, hiszen mindenkinek más adatra van szüksége, másnak kell szerepelnie egy-egy ilyen lapon. Minden sémához akár több PDF export sablon is készíthető. Ezt a sémák menü alatt az adott séma beállításánál találjuk meg. …..
Dokumentumtár, fájlkezelés
Hiába tárolunk minden információt online az ügyviteli rendszerben, ha a szükséges iratok még papír alapon, vagy már digitálisan, fájl formátumban, de egy mappában hevernek ömlesztve ahelyett, hogy rendezetten, a megfelelő fájlokban lementve tárolnánk ott, ahol könnyen elérhetőek, visszakereshetőek lennének. Ilyen például egy ajánlathoz kiküldött dokumentum, egy megkötött szerződés, vagy egy hibabejelentéshez csatolt kép. Így tárolhatsz a Systream-ben képet, dokumentumot, fájlt: A kívánt sémához hozzá kell adnunk egy új tulajdonságot, ami a feltöltött…..
Változás követés
A tapasztalat azt mutatja, hogy az ügyviteli rendszer használata nem minden kolléga számára ugyanolyan fontos, pedig a csapatmunkához ez elengedhetetlen, hiszen épp azokat a félreértéseket segít rendbe tenni, mikor a kollégák egymásra mutogatnak, megpróbálják áthárítani a másikra a be nem fejezett munkát, az elírt adminisztrációt. A Systream-et használva minden feladatnak követhető, utólag is ellenőrizhető a felelőse. A kollégák ellenőrzésén kívül hasznos funkció az is, mikor például egy ügyfél bármely adata megváltozik, utánkövethető…..
Adatok importálása
Ahhoz, hogy könnyebben tudj beköltözni a rendszerbe, a következő funkció jól fog jönni. XLS, XLSX, vagy CSV fájlból tudsz adatokat importálni egyszerűen Systream-be. Jobboldalt felül a kereső nézetben található egy importálás gomb. Arra kattintva megjelenik az importálási felület. Itt fel kell töltenünk az excel fájlt. Felöltés után a rendszer fejléc információkat keres az Excelben. Ha talált megfelelően értelmezhető adatot, akkor megjelenik az összerendelő felület. Itt kell megadni, hogy a séma paramétereihez melyik…..
Gyors szumma funkció
A jó rendszer titka a részletekben rejlik. Nap mint nap ilyen újításokon törjük a fejünket. Páran már talán észrevettétek, hogy egy új funkció kerül a rendszerbe. Ha a keresési eredmény belefér egy oldalba, akkor a rendszer a numerikus oszlopokat összeszámolja.
A sikeres cég titka
… a jó ügyviteli rendszer! Nélküle lemaradsz! Neked még nincs? Pedig a konkurenciádnak már van, és sokkal hatékonyabban tud dolgozni. Egy ügyviteli rendszer bevezetése és használata költséges lehet, ha nem a megfelelőt választod. Mielőtt kiválasztanád a célszoftvert, mindenképpen írd össze mire van szükséged és az alapján válassz. Hallgasd meg a mi ajánlatunkat is: Kapsz tőlünk egy ingyenesen használható rendszert, alap funkciókat és ~1000 adatot felvihetsz a rendszerbe díjmentesen. Próbára teheted, testre szabhatod……
Raktárkezelő beállítása
Szeretnénk bemutatni, hogyan tudsz a Systream rendszerében egy egyszerű raktárkezelő modult létrehozni. Lépésről lépésre valós ábrákkal bemutatjuk, hogy mit és hol lehet beállítani. A cikk végére meglátod, miért is nagyszerű ez a program. Nem győzzük hangsúlyozni, hogy rendszerünk alapját a magas testreszabhatóság adja. Ennek köszönhető, hogy akár egy egyéni raktárkezelőt is létrehozhatunk benne. Lássunk neki! Ha szeretnéd a cikkel együtt haladva kipróbálni, megteheted teljesen díjmentesen, bármiféle kötelezettség nélkül. Regisztrálj rendszerünkbe most: Regisztráció Séma…..
10 tipp a hatékony cégvezetéshez
Ha abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy saját cégünket irányítjuk, nem árt, ha megfogadunk pár jótanácsot ahhoz, hogy még sikeresebbek legyünk az üzleti világban és kiegyensúlyozottabban vághassunk neki a mindennapoknak. Ne 1 év alatt akarjunk meggazdagodni. A jó munkaerő aranytojást tojó tyúk. Elképzeléseinket a folyamatosan változó igényekhez és lehetőségekhez igazítsuk. Használjuk az adatainkat, ne csak gyűjtsük őket. Fontos a pontosság, naprakész ügymenet. Ügyfeleink adatait, tárgyalások időpontjait rögzítsük és kezeljük egy megfelelő rendszerben……
Ügyviteli lego
A Systream először kifejezetten szerviz szoftver volt, aztán ahogy jöttek az igények, úgy formálódott. Beláttuk, hogy minden cég más, mások a folyamataik, más igényeik vannak. Szerettük volna ezeket az igényeket úgy kiszolgálni, hogy közben nem kell rengetegféle rendszert fejlesztenünk/karbantartanunk párhozamosan, ezért hátraléptünk egyet és készítettünk egy olyan rendszert, ahol maga az ügyfél mondja meg, hogy milyen elemek szerepeljenek benne, amolyan legóként. A rendszerünk építőkockákat ad használója kezébe. Ezeket a kockákat úgy rendezi,…..
Az egyszerűség titka
Amikor körülbelül 5 éve elkészült az ügyviteli rendszerünk első verziója, összeírtam pár alapelvet, amit azóta is igyekszem betartani. Az egyik ilyen alapelvet akkor így sikerült megfogalmazni: Google-féle 1 inputos rendszer kialakítása (lehetőség szerint 1 inputon belül minél több funkció legyen elérhető) Ma már máshogy fogalmaznám meg, azóta sok mindent tanultam. Amikor a „Google-féle 1 inputos” megoldásra gondoltam, az volt a szemem előtt, hogy milyen egyszerű, mennyire használható és jópofa, nem pedig az,…..
Elég biztonságos-e a felhő?
Vajon elég biztonságos-e egy online szolgáltatás használata? Ma már online bankolunk, vásárolunk, ügyet intézünk. Mérnökök, szakemberek azon dolgoznak, hogy minél biztonságosabbak legyenek ezek az online rendszerek, de vajon biztonságosabb-e egy online ügyviteli rendszer egy intranetes, vagy egy asztali alkalmazással szemben. Az online „felhő” -s szolgáltatás biztonsági kockázata (ami egyben előnye is) abban rejlik, hogy bárhonnan elérhető. Például egy telepített intranetes/desktop rendszert csak az irodában lehet használni, így ahhoz illetéktelenek is hozzáférhetnek. Egy…..
Miért kell nekem ügyviteli rendszer?
Felmerülhet a kérdés, hogy minek ügyviteli rendszer, hiszen eddig is milyen jól megvoltunk nélküle. Amit kellett azt megjegyeztük, papírra leírtuk, esetleg excelben vezettük. Ezek az érvek kis cégeknél gyakran elhangzanak, és teljesen igazak – egy ideig. Egy kis cég esetében könnyű észben tartani a dolgokat, azonban ahogy fejlődik a céged, egyre több mindenre kell figyelni. Minél többen dolgoznak egy cégnél, annál több a járulékos kommunikáció. Képzeljük el, ha érkezik egy megrendelés, akkor…..