Systream Blog Vissza a blog oldalra
Ügyviteli lego

A Systream először kifejezetten szerviz szoftver volt, aztán ahogy jöttek az igények, úgy formálódott. Beláttuk, hogy minden cég más, mások a folyamataik, más igényeik vannak.
Szerettük volna ezeket az igényeket úgy kiszolgálni, hogy közben nem kell rengetegféle rendszert fejlesztenünk/karbantartanunk párhozamosan, ezért hátraléptünk egyet és készítettünk egy olyan rendszert, ahol maga az ügyfél mondja meg, hogy milyen elemek szerepeljenek benne, amolyan legóként.
A rendszerünk építőkockákat ad használója kezébe. Ezeket a kockákat úgy rendezi, építi, hogy az megfeleljen cége igényeinek a mindennapi munka során.
Egyetlen hátránya, hogy nem kész rendszert kapunk, hanem egy olyat, amit be kell állítani. Azonban ezek a beállítások pofonegyszerűek, de ha bármiféle kérdése van, vagy segítségre szorul, mi szívesen segítünk, illetve adunk tanácsot.