A Systream, mint CRM rendszer
Mi is az a CRM?
Jelentése: Customer Relationship Management azaz ügyfélkapcsolat kezelő rendszer. Egy olyan megoldás, amivel könnyebb minden, ügyfelekkel kapcsolatos feladat, tevékenység.
Milyen előnyei vannak egy ilyen rendszernek?
Megkönnyítheted a kapcsolattartást ügyfeleiddel, növelheted az eladásaidat, naprakész információid lesznek vevőidről, azonnal láthatóvá válik minden velük kapcsolatos információ, megkeresés, megrendelés, probléma, stb…
- Hatékonyabb ügyfélkezelés
- Döntéstámogatás
- Vevő központú folyamatok
- Bevétel növelés
Mit tud a mi rendszerünk?
A rendszerünk kiválóan alkalmas ügyfélkapcsolati feladatok ellátására. Tervezéskor fontos szempont volt, hogy ne csak egy feladatra vagy célra legyen használható, sőt inkább a felhasználó tudja beállítani, testreszabni, igényeihez mérten. Éppen ezért alakítható a rendszerünk egy kiváló ügyfélkapcsolati szoftverré. Minden funkció megtalálható benne, ami elengedhetetlen egy jó CRM rendszerhez.
Kiemelkedően fontos szempont számodra, hogy minden szükséges információt tárolhass ügyfeleidről, támogasd az értékesítést, hatékonyabb legyél? A Systream -mel gyerekjáték bármilyen ügyfelekkel kapcsolatos probléma, megkeresés, hírlevélküldés, hibabejelentés kezelése.
A rendszerünkben az ügyféltörzset teljesen céged igényeidre szabhatod. Ha szükséged van plusz információra vevőidről, azt könnyedén felveheted a rendszerünkbe, ha találkozókat, megbeszéléseket, hibákat szeretnél a felhasználókhoz kapcsolni, csak létrehozod a szükséges modult, beállítod azt, így mikor kikeresed egyik ügyfeled, egyből láthatod milyen megkeresések, megbeszélések, megjegyzések, szerződések voltak hozzárendelve, ezáltal sokkal profibbnak tűnsz majd, így céged is pozitív hatást kelt.
A rendszerünk integrálható API -n keresztül, így például egy hibabejelentő rendszert könnyedén beilleszthetsz saját weboldaladra.
A Systream kiválóan helytáll az ügyfélkezelő rendszerek világában. Tedd próbára ingyen!